BEZPŁATNA WYSYŁKA PRZY WSZYSTKICH ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 239 zł

Polityka zwrotów i refundacji

W firmie quorleppuzzles zadowolenie klienta jest zawsze naszym najwyższym priorytetem. Nasze dedykowane zespoły ds. kontroli jakości i zapewnienia jakości sprawdzą Twoje produkty przed wysyłką. Jakość naszego produktu jest gwarantowana. Przed zakupem należy jednak dokładnie i dokładnie sprawdzić swój rozmiar. Prosimy zapoznać się z tabelami rozmiarów na stronie produktu.

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, możemy z łatwością zorganizować wymianę lub zwrot pieniędzy.(Wszystko, o co prosimy jest to, że jest nieużywany, w oryginalnym stanie i opakowaniu.)Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc! W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem prosimy o przesłanie zgłoszenia!

Zasady anulowania:
Zamówienia można anulować tylko przed wysyłką. Kupujący musi najpierw skontaktować się z nami w celu podania przyczyny. Nasz menedżer ds. sprzedaży zorganizuje anulowanie w ciągu 2 dni roboczych.

Żadne zamówienia, które zostały wysłane, nie mogą zostać anulowane.

14-dniowa gwarancja na zwrot:
Klienci mogą skontaktować się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu. Jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony przedmiot, niewłaściwy rozmiar lub niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami natychmiast, wysyłając wiadomość do naszego Centrum Wsparcia: service@quorlepuzzles.com.

Rozwiązania quordlepuzzles:</strong >
1. quorleppuzzles Odpowiedzialność:
Jeśli za problem odpowiedzialna jest nasza firma, umożliwimy powrót do naszego magazynu w celu zwrotu pieniędzy lub wymiany.
Po otrzymaniu przedmiotu zwrócimy pełną pierwotną cenę produktu i jego wysyłkę lub ponowne przesłanie bezpłatnego zamiennika na nasz koszt. To rozwiązanie ma zastosowanie tylko wtedy, gdy quorleppuzzles jest odpowiedzialny za wysyłkę niewłaściwego przedmiotu/rozmiaru.

Odpowiedzialność klienta:
Nieprawidłowe zamówienie (rozmiar przedmiotu)
Jeśli klient zamówił niewłaściwy rozmiar lub produkt, możemy również zezwolić na zwrot. W takim przypadku klient będzie odpowiedzialny za opłatę za wysyłkę w obie strony (do i z naszego magazynu) w celu wymiany. Jeśli klient wybierze zwrot pieniędzy, zwrócimy pierwotną cenę produktu. Wszelkie opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi.
Niechciany przedmiot
Ponieważ Twój produkt jest drukowany na zamówienie specjalnie dla Ciebie, nie przyjmujemy zwrotów. Wymienimy wadliwe elementy lub nieprawidłowe zamówienie, po prostu otrzymując zdjęcie przedstawiające konkretny problem z produktem i podając numer zamówienia.

* Dodatkowe uwagi dotyczące gwarancji *< br />Wszystkie zwroty muszą najpierw zostać zatwierdzone przez nasz zespół obsługi klienta; jeśli zostanie zatwierdzony, otrzymasz zwrot. 
Wszystkie zwracane produkty muszą być w zupełnie nowym stanie, nieużywane/nienoszone, nieprane, posiadać wszystkie oryginalne metki i oryginalne opakowanie.
Jeśli klient zażąda zwrotu pieniędzy , zwrócimy pierwotny koszt produktu po otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Wszystkie opłaty za wysyłkę związane ze zwrotem przedmiotu oraz pierwotne opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi.

Okres czasowy rekompensaty:
W przypadku zwróconych przedmiotów lub przedmiotów do wymiany , będziemy potrzebować 3-6 dni roboczych po otrzymaniu Twojego przedmiotu(ów), aby przetworzyć rozwiązanie.
Po tym czasie ramy czasowe zwrotu pieniędzy są następujące:
Zwroty środków na konto PayPal: do 48 godzin
Zwrot środków na kartę kredytową: od 7 do 14 dni roboczych
Skontaktuj się z naszym Centrum pomocy, aby uzyskać dalszą pomoc. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc i odpowiedzieć na wszystkie wiadomości w ciągu 24 godzin.

Jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony przedmiot, niewłaściwy rozmiar lub niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami natychmiast pod naszym adresem Centrum wsparcia:service@quorlepuzzles.com.

Klienci zostaną obciążeni kosztami wysyłki (dotyczy to również zwrotów) maksymalnie raz; Konsumenci nie pobierają żadnych opłat za uzupełnienie zapasów za zwrot produktu.

Pamiętaj, że jeśli chcesz zwrócić część lub całość swojego zamówienia, musisz najpierw skontaktować się z obsługą klienta, możesz wysłać elementy z powrotem po ich potwierdzeniu. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu zwrot środków zostanie przetworzony i automatycznie przelany na Twoje pierwotne konto płatnicze. Kupujący musi zapłacić opłatę za wysyłkę zwrotną, jeśli nie ma problemów z jakością naszych produktów. Możesz też zatrzymać produkt i bezpośrednio negocjować z naszym działem obsługi klienta zwrot pieniędzy. Po zatwierdzeniu prośby o zwrot przekażemy Ci instrukcje i adres zwrotny, na który możesz wysłać zestaw. Uprzejmie prosimy o przesłanie e-maila z numerem zamówienia i numerem śledzenia zwróconej paczki.